Sådan bruger du machine learning til programmatic buying

Ulrik Krag Morell

Ulrik Krag Morell
Hør Ulrik Krag Morells speak: Islands Brygge

Indlægget giver et solidt indblik i, hvordan du kan bruge kunstig intelligens og machine learning effektivt til programmatic buying. På den måde optimerer du ROI på virksomhedens digitale marketingkampagner på baggrund af data.

Om Ulrik Krag Morell

Senior Director

AppNexus

Ulrik Krag Morell er Senior Director for AppNexus Supply Evangelism Team. Ulriks hovedansvar er at lede et globalt team i 54 lande, der identificerer og øger efterspørgslen efter banner, video og mobil fra Microsoft på tværs af markederne – samt uddanne og rådgive rundt om programmatic buying-strategier.

Ulrik har en baggrund som regional direktør for Microsoft Advertising i Norden. Tidligere var han CEO for Mediaprovider, en førende udbyder af nichemedier i Danmark og Sverige.

AppNexus Enterprise Technology Platform udnytter data og machine learning til at drive permissions, engagement og salg optimalt.

Tilbage til oversigten