Tidsintervaller
08:30
09:00
09:15
10:00
10:20
10:50
11:10
11:40
12:00
12:30
12:50
13:20
13:40
14:30
14:50
15:30
15:45
Rød scene Grøn scene Blå scene Orange scene
Ankomst, registrering & morgenmad
Velkomst v. konferencierer: Jens Grønkjær & Nana Nørlund, Novicell
KEYNOTE Pseudoarbejde – skaber eller fjerner digitalisering meningsløse opgaver? Dennis Nørmark Antropolog og forfatter
pause
Boozt din e-commerce omsætning: Små justeringer. Stor effekt Mads Neble Managing Director Booztlet Data og digitalisering som game-changers Niels Duedahl CEO Norlys Fireside chat: Imens vi ventede på Amazon, kom de kinesiske handelsplatforme bragende Thomas Hvelplund Askjær Erhvervsjournalist Dagbladet Børsen Breaking down the monolith to drive scalability, efficiency & growth Viktor Lövgren Sales Engineer Bluestone PIM
pause
Det handler om at skabe forretningsresultater! Michael Ewald Hansen Chief Digital Officer Lakrids by Bülow Nemlig.com forventer at 400-doble antallet af kundesegmenter med AI Adrian Kaule Head of Sales, Marketing, Product & UX nemlig.com Skal du med på den 3. bølge? Annoncering af Relewise Retail Media Brian Holmgård Kristensen CPO and Co-founder Relewise Høje tanker og grønne løfter: Er din PIM-strategi klar til AI og bæredygtigheds-bølgen? Per Orloff Poulsen Partner Sales Specialist Struct
pause
Fra idé til mega succes - og fra 7 til 45 mio på bare 1 år Marie Grew Direktør og stifter Moonboon Lær af de bedste! Damstahls digitale transformation hjælper kunderne på deres bæredygtighedsrejse Søren Talbo Dahl Group IT & Digital Manager Damstahl Brugervenlighed – hvor svært kan det være? Peter Gregersen Chief UX Designer Vipps MobilePay Skab unikke kundeoplevelser med AI og strukturerede data Casper Larsen AI Business Consultant Novicell
pause
Shopify + Shaping New Tomorrow: Sådan skalerer Shaping New Tomorrow forretningen digitalt og internationalt Christian Aachmann / Simon Rønbøg / Dr. Roman Zenner Stifter og Chief Brand Officer / Head of Supply Chain / Staff Partner Solutions Engineer Shaping New Tomorrow / Shaping New Tomorrow / Shopify Future of Marketing and AI powered Ads Aylin Santiago Technology & Marketing Leader Google Erfaringsdeling fra +400 millioner kroners digitalt salg af oplevelser Lasse Kjær Co-founder & CEO Holdbar Hemmeligheden bag OKs prisvindende App og store satsning på e-mobilitet Kenneth Korsgaard Direktør | E-Mobility & Digital OK a.m.b.a.
pause
KEYNOTE Fra én t-shirt til international succes Andreas von der Heide Stifter Les Deux Bilkas transformation fra fysiske hypermarkets til fuld omnichannel Mark H. Nielsen Executive Vice President Bilka Conversion Counts: How Frederiksen Scientific are achieving a real conversion impact Alex Defusto / Torben Lynge Overgaard Senior Sales Manager / CEO BigCommerce / Frederiksen Scientific Aktiver jeres data i den digitale kunderejse - 5 punkter du kan implementere nu Marc Southwell / Sara Gøttsche Digital Privacy Expert / Tracking and Analytics Specialist Piwik PRO & Cookie Information / Novicell
pause
KEYNOTE Online sales strategies: Direct or Indirect? Felix Oberholzer-Gee Professor i Strategi Harvard Business School
Afrunding & tak for i dag v. konferencierer: Jens Grønkjær & Nana Nørlund, Novicell
Netværk, bobler & musik på terrassen