Hvorfor fejler modne organisationer digitalt?

Toke Lund

Toke Lund
Hør Toke Lunds speak: Aarhus Islands Brygge

De fleste digitale strategier afspejler ikke, hvordan digital transformation forandrer værdikæder, branchens dynamikker og konkurrencevilkår.

Det kræver et agilt mindset og en agil organisation at vinde i et spil, hvor reglerne ændre sig konstant.

Toke trækker på sine år i spidsen for LEGO og sidenhen Dansk Supermarked med ansvar for digital og markedsstrategi. Du kommer derfra med nye indsigter, der hjælper til at prioritere effektivt i digitaliseringsprocessen – og får også et par historier og refleksioner over strategiske valg, der gik galt.

Om Toke Lund

International Ecommerce Direktør

Novicell

Toke kommer fra ledende, strategiske stillinger hos LEGO og var senest Head of Digital hos Dansk Supermarked, hvor han drev den digitale transformation på tværs af Bilka, Føtex og Netto.

Toke sidder nu som International Ecommerce direktør hos Novicell. Her udfordrer han kunderne på deres ecommerce strategier og binder Novicells forskellige forretningsområder sammen – på tværs af 7 europæiske kontorer.

Tilbage til oversigten