Webshop Best Practices anno 2020

Mogens Møller

Webshop Best Practices anno 2020 (som ikke bare er teori, men som faktisk virker)

Mogens har foretaget 240 brugertests inkl. eye-tracking af de absolut største webshops i verden bl.a. Zalando, Amazon, Nelly, Wish, Asos, Sephora, Barnes & Noble, Walmart, Zappos, H&M, Bestbuy, AliExpress og mange flere. Både på desktop og mobil.

I dette oplæg giver Mogens dig alle de vigtigste ting, han har lært og opdaget af de mange brugertests, så du kan gå hjem med hovedet fuld af ideer til optimeringer på din egen webshop.

Forvent en præsentation sprængfyldt med cases og konkrete tips!

Om Mogens Møller

CEO & medstifter

Sleeknote

Mogens er medstifter og direktør i Sleeknote, som hjælper websites og webshops med at få flere leads og hæve omsætningen. Sleeknote har i dag 1.600 kunder i 45 lande.

Mogens har en stor passion for konverteringsoptimering og usability. Det betyder, han elsker at se og forstå, hvordan besøgende på webshops bliver til loyale kunder. Dvs. bl.a. forstå hvilke psykologiske triggers og menneskelig adfærd, der ligger bagved mange af disse købsbeslutninger, og hvordan man kan påvirke dem.

Tilbage til oversigten