Skyd gamification ind i din marketingligning og kom tættere på kunderne

Martin Bjørn Madsen

Martin Bjørn Madsen

‘The big push’ som marketingteknik får ikke længere din målgruppe til at købe. Derfor er det tid til at tage nye metoder i brug.

Dine kunder sidder nu selv bag rattet, de sætter retning, og de sætter farten. De køber, når de er klar til det – og i en verden med et overudbud af varer kan de altid finde et alternativ.

Så hvordan sikrer du, at målgruppen klikker på netop dine Adwords- og facebookannoncer? Eller måske endda skipper søgningen og kun har din virksomhed i sigte, når de er klar til at købe?

Lead:famly sætter fokus på, hvordan gamification som marketing-greb aktiverer og engagerer dine målgrupper, så du bliver top of mind.

Martin Bjørn Madsen tuner ind på spilmekanikker og viser, via en god håndfuld konkrete cases fra Lead:famlys kundeportefølje – der tæller virksomheder som HBO Nordic, ILVA, Aldi, Arla, Santander, Wupti.com m.fl – hvordan virksomhederne aktiverer deres målgrupper effektivt.

Lyt med, og bliv klogere på, hvordan du skaber kvalitetsleads til dine kunder, aktiverer og engagerer dine målgrupper, og indsamler værdifuld data imens. Alt sammen afgørende parametrer for loyale kunder.

Om Martin Bjørn Madsen

Managing Director

Lead:famly

Martin Bjørn Madsen er direktør for den aarhusianske softwarevirksomhed Lead:famly.

Med gamification som afsæt og en brugervenlig abonnementsbaseret platform som redskab, skaber Lead:famly højt performende aktivieringskampagner for deres kunder.

+1.000 kampagner er  skabt via den digitale platform, og alene i 2017 deltog +1.200.000 unikke brugere mere end 14.000.000 gange.

Tilbage til oversigten