Det digitale møde med forbrugeren

Jonas Hessler

Hvordan omsætter man en tradition med et stærkt fysisk møde – fx. oplevelsen af at prøve en lænestol – til en positiv ren digital oplevelse for forbrugeren?

Med afsæt i sine 15 års erfaring i IKEA og som senior rådgiver og retail industry expert vil Jonas give indblik i, hvordan IKEA har arbejdet med Omnichannel og personalisering for at skabe høj relevans.

Om Jonas Hessler

Former Head of Global Ecommerce IKEA

Hessler & Co.

Jonas har stor erfaring med retail og er ekspert i salgsudvikling, organisationer og digitale produkter. Han brænder for udvikling af medarbejdere og organisationer og har talent for at håndtere kompleksiteten, når innovation og udvikling er afgørende for at vækste forretningen.
Før Jonas blev selvstændig var han globalt ansvarlig for IKEAs digitale salg og håndterede blandt andet den internationale ekspansion og opbygningen af ecommerce forretningen på 30 markeder.
Jonas’ over 15 års erfaring i IKEA er afsættet for hans oplæg på konferencen.

Tilbage til oversigten