Grundfos og den digitale kunderejse

Jesper Olesen

Jesper Olesen
Hør Jesper Olesens speak: Aarhus Islands Brygge

Grundfos’ digitale prioriteringer tager udgangspunkt i kundernes behov og deres ”jobs-to-be-done”. Grundfos investerer kraftigt i at skabe direkte og relevante relationer med kunderne, og det sker via en fuldt integreret kunderejse på tværs af digitale platforme og værktøjer.

Kundeoplevelserne er baseret på data for at skabe både automatiserede og personaliserede flows. Flows med stærkt fokus på produktvalg, e-handel og digitale services.

I indlægget kan du høre Jesper Olesen fortælle om, hvordan Grundfos arbejder med kundefokus via marketing automation, UX, MyGrundfos (oplevelser bag login), produktkonfiguratorer og ny ehandelsplatform.

Om Jesper Olesen

Group Director, Digital Customer Excellence

Grundfos

Jesper Olesen er ansvarlig for den samlede digitale kunderejse hos Grundfos. Jesper har 13 års erfaring i koncernen inden for marketing automation, e-commerce, digital selvbetjening og segmentering.

Tilbage til oversigten