Kernen i Omnichannel

Jeppe Godske Olsen

Customer Data Platform – Kernen i Omnichannel

De fleste virksomheder forstår vigtigheden af at indsamle data og bruge den til at opnå relevante indsigter. Det er dog meget få, der formår at opnå mere end blot et fragmenteret kundebillede. I et marked, hvor konkurrencen øges, og kunderne forventer bedre, mere relevant og personlig service, er kundedata derfor en af de største konkurrencefordele, som virksomheder i dag kan besidde.

Men hvordan går du fra indsigt til handling på dine kundedata, og hvordan udnytter du bedst muligt den viden, der er tilgængelig på den enkelte kunde? Det er spørgsmål rigtig mange retailere ønsker besvaret for at levere relevant og konsistent kommunikation til deres kunder.

I oplægget giver Jeppe svar på netop disse spørgsmål med udgangspunkt i Raptors Customer Data Platform (CDP) og mulighederne denne teknologi giver dig som marketeer. Hertil vil han også komme ind på 5 grunde til, at du bør investere i en CDP, best practice for opstart samt præsentere konkrete kundecases med eksempler på aktivering af kundedata ud i forskellige kanaler.

Om Jeppe Godske Olsen

Global Partner Director

Raptor

Jeppe Godske Olsen er Global Partner Director hos SaaS virksomheden Raptor Services, der arbejder med personalisering på tværs af owned media, paid media og in-store. Han har erfaring fra både kunde- og leverandørsiden, hvor hans gennemgående fokus er at omsætte kundeindsigter til forretningsmæssig værdi. Jeppe leder Raptors Partner Management afdeling. Formålet er at sikre et højt vidensniveau hos implementeringspartnere, samt opbygge infrastruktur i form af integrationssamarbejder med andre leverandører i økosystemet. Hertil arbejder Jeppe med kunder som bl.a. Bauhaus, Sport24 og Neye.

Jeppe er uddannet Cand.Merc fra Copenhagen Business School og har mere end 10 års erfaring.

Raptor vækker bred interesse med banebrydende teknologi. Jeppe har senest bidraget til udgivelsen af en ny lærerbog målrettet økonomi- og marketingstuderende. Bogen omhandler personalisering og nye muligheder for segmentering.

Tilbage til oversigten