Hvad rører sig hos dine kunder? 6 vigtige adfærdstrends

Heidi Boye

Heidi Boye
Hør Heidi Boyes speak: Langelinie Aarhus

Kunderne først! Det er et gammelt mantra, som lyder såre simpelt, og alligevel ser vi, at virksomheder er udfordret som aldrig før, når det kommer til at imødekomme deres kunders behov og krav til den gode kundeoplevelse. Hvad skyldes det?

Det skyldes primært, at kunderne lever i et slaraffenland med utallige muligheder for at handle på tværs af platforme, kanaler, landegrænser, tid og rum. Og det stiller nye krav til virksomhederne og den interaktion, de har med deres kunder.

I indlægget præsenteres 6 centrale kundeadfærdstrends understøttende med best in class eksempler fra nogle af de virksomheder, som går forrest når det kommer til at levere tidssvarende sublime kundeoplevelser.

Om Heidi Boye

PhD i Forbrugeradfærd

Implement Consulting Group

Heidi Boye er PhD. i forbrugeradfærd og har 15 års erfaring med at arbejde med kundeviden som udgangspunkt for at skabe og levere de gode kundeoplevelser.
Hun hjælper til dagligt virksomheder med at blive endnu stærkere til at levere gode kundeoplevelser.
Og så er hun passioneret i forhold til at forstå de samfundstendenser, der påvirker vores adfærd – især i en forbrugskontekst.

Tilbage til oversigten