Optimering af den digitale kunderejse i JYSK

Casper Tofte

Casper Tofte
Hør Casper Toftes speak: Langelinie Aarhus

Casper Tofte og Sarah Meldgaard deler oplægget om hvordan JYSK Nordic som international Retail virksomhed gennem årene har øget deres fokus på e-handel, og hvordan er E-business blevet en grundsten i virksomhedens strateg.JYSK Nordic opererer i 20 europæiske lande og håndterer en høj kompleksitet i optimering af brugeroplevelsen. Udfordringerne er mange og kravene til optimering af den digitale platform er høje. De kommer ind på:

  • Bruger- og A/B test som værktøj til at forstå kunderejsen
  • Data trumfer holdninger: Den datadrevne tilgang i JYSK E-business
  • Balancen mellem globalisering og lokalisering/specialister versus generalister

Casper deler oplægget med Sarah Meldgaard Johansen E-commerce Sales Manager hos JYSK Nordic

Om Casper Tofte

User Experience Specialist

JYSK

Casper Tofte er User Experience Specialist, JYSK Nordic. JYSK Nordics e-handels-setup dækker 20 europæiske lande, og som User Experience Specialist er det Caspers opgave gennem datadrevne beslutninger at give dem den bedste købsoplevelse.
Med en baggrund inden for designpsykologi og optimering i digitale virksomheder har Casper en dyb forståelse af kunderejsen og solid erfaring med at omdanne data til konkrete actions, der skaber salg.

Tilbage til oversigten