
- Program
Program
Torsdag den 19. juni 2025
- 8:30
- 9:00
- 9:30
- 10:00
- 10:30
- 11:00
- 11:30
- 12:00
- 12:30
- 13:00
- 13:30
- 14:00
- 14:30
- 15:00
- 15:30
- 16:00
- 16:30
- 17:00
- Ankomst & registrering8.30
- Velkomst v. konferencierCarsten Rose, Dansk Erhverv9.00
- Fra frygt for forandring til mod på at disrupteKEYNOTE: Jakob Neua, Estaldo & Payam Peters, Autoriseret Psykolog9.15
- Pause10.00
- OplægKenneth Holm Nørgaard, Head of Salling eCommerce and Digital10.20
- Pause10.50
- Pause11.40
- Keys to success in digital transformationKEYNOTE: Glen Leakey, tidl. Digital Transformation Director, Dyson12.00
- Pause12.30
- OplægBigCommerce12.50
- Pause13.20
- OplægKasper Madsen, Head of AI and Advanced Analytics, Jysk13.40
- Pause14.10
- Fælles TEMPO – Evidensbaseret performance og trivselKEYNOTE: Rene Oehlenschlæger, Forfatter & ekspert i positiv psykologi14.30
- Networking, chill & bobler15.15
- Pause10.00
- Sådan hjælper Alfa Laval sine partnere online: En skalerbar B2B-webshop bygget med ShopifyJens Sønnichsen, Marketing Manager, Alfa Laval10.20
- Pause10.50
- Pause11.40
- Kundeloyalitet i højsædet: Et indblik i BESTSELLERs implementering og brug af VoyadoSvend Mikael Hansen, Senior product owner, BESTSELLER12.00
- Pause12.30
- OplægAnna S. Abild, Global Digital Marketing Strategist, BioMar12.50
- Pause13.20
- MACH to the futureChris Eatherton, Head of digital marketing, AlixPartners13.40
- Pause14.10
- Networking, chill & bobler15.15
- Pause10.00
- Pause10.50
- Marketing automation med effektKenni Dalby, Director of Demand Generation, Demant11.10
- Pause11.40
- Sport som strategi: Sådan fastholder man kunder i hård konkurrenceThomas Kristensen, Kommentator & Vært, TV 2 Sport12.00
- Pause12.30
- Fra klik til butik: Sådan personaliserer Skoringen hele kunderejsen med en CDPUlrik Egede Christensen, Digital Chef, Skoringen12.50
- Pause13.20
- 7 flows hæver Trendhims email automation-omsætning fra 32% til 54%.Kenneth Rohr Dahl, CRM Manager, Trendhim13.40
- Pause14.10
- Networking, chill & bobler15.15
- Pause10.00
- OplægLobster10.20
- Pause10.50
- Harmoni i Kaos - Den stille magt af gode data, også i det Digital Produkt Pas (DPP)Claus Agerschou, Solution Engineer, Struct11.10
- Pause11.40
- Data der driver detail: værdi i hele kædenLouise Lund, Industry Engagement Consultant, GS112.00
- Pause12.30
- OplægBluestonePIM12.50
- Pause13.20
- OplægLisbet Ritter, Tidligere E-Commerce Director, Ilva13.40
- Pause14.10
- Networking, chill & bobler15.15
- Pause10.00
- Fra papirlogik til digital effektivitet med AICasper Larsen, Principal Consultant - Data and Ai, Novicell10.20
- Pause10.50
- Fischer Group's digitale transformation med fokus på leadgenereringStine Ekkenberg Østerby, Group Head of Marketing, Fischer Group11.10
- Pause11.40
- Pause12.30
- Pause13.20
- OplægRelewise13.40
- Pause14.10
- Networking, chill & bobler15.15
De 5 scener
Rød scene: Hovedscenen
Rød Scene er konferencens hovedscene og det største samlingspunkt på dagen. Her præsenteres de vigtigste trends og perspektiver på den digitale udvikling, og det er også her, du kan opleve vores keynote speakers – førende eksperter og ledere, der deler deres erfaringer og indsigt i, hvordan teknologi, strategi og innovation skaber forretningsmæssig succes.
Forvent inspirerende talks, dybdegående cases og konkrete eksempler fra virksomheder, der har gennemgået digital transformation og opnået markante resultater. Uanset om du søger strategisk inspiration eller konkrete takeaways, er Rød Scene stedet, hvor du får de store perspektiver.
Grøn scene: Strategi & vækst
Grøn Scene er konferencens næststørste scene og stedet, hvor strategi og vækst bliver gjort konkret. Her handler det ikke kun om de store digitale tendenser, men om hvordan de omsættes til handling i hverdagen. Du får indsigt i, hvordan virksomheder arbejder strategisk med teknologi, forretningsudvikling og digitale løsninger for at skabe vækst og konkurrencemæssige fordele.
På scenen møder du eksperter og branchefolk, der deler deres erfaringer – både de succesfulde og de udfordrende. Du får konkrete eksempler på, hvordan virksomheder har optimeret deres processer, skaleret deres forretning og drevet digital transformation.
Uanset om du arbejder med strategi, ledelse eller digital forretningsudvikling, giver Grøn Scene dig inspiration og brugbare værktøjer til at styrke din egen virksomhed.
Lilla scene: CRM & Martech
På Lilla Scene kan du opleve erfarne brancheeksperter inden for CRM og Martech, som deler indsigter og best practices. Med mange års erfaring i at arbejde med kunderelationer, salgsoptimering og marketingautomatisering giver de dig konkrete værktøjer til at styrke din forretning.
Gennem praksisnære eksempler og strategiske indsigter viser talerne, hvordan du kan udnytte CRM og Martech til at skabe stærkere kunderelationer, optimere din salgsindsats og arbejde mere datadrevet.
Hør fra specialister, der har hjulpet virksomheder med at omsætte data til handling, forbedre kundeengagementet og skabe vækst gennem smarte løsninger.
Orange scene: Creative & Performance
Dette spor fokuserer på, hvordan digital marketing kan forenes med kreativitet og performance for at skabe kampagner, der både engagerer og leverer målbare resultater.
For at lykkes i den digitale verden skal kampagner ikke kun være kreative – de skal også være strategisk funderede og datadrevne. Her får du indsigt i, hvordan stærkt indhold, præcisionsmålrettet annoncering og optimering på tværs af kanaler kan løfte din marketingindsats.
Gennem konkrete cases og erfarne eksperter vil du få viden indefor de nyeste trends, digital strategi, annoncering og performance marketing.
Blå scene: Data Governance
På Data Governance-scenen stiller vi skarpt på, hvordan struktureret datahåndtering kan styrke din forretning. Effektiv brug af data handler ikke kun om teknologi – det er en strategisk disciplin, der skaber sammenhæng mellem forretningsmål, processer og digitale løsninger.
Her får du konkrete indsigter i, hvordan virksomheder arbejder med datakvalitet, automatisering og digital struktur for at optimere deres processer og skabe en bedre kundeoplevelse. Gennem cases og ekspertoplæg får du inspiration til, hvordan du kan gøre data til en aktiv driver for vækst i din virksomhed.




