Go to content
Forretning Online Hero Image

Program

Der er i alt 5 scener på Forretning Online konferencen: Rød scene, grøn scene, blå scene, orange scene & lilla scene, og du kan blande alle oplæggene præcis som du har lyst til. Det betyder også, at det bliver endnu nemmere for dig og en gruppe kollegaer at følges og hver især få en udbytterig dag.

Torsdag den 19. juni 2025

  • 8:30
  • 9:00
  • 9:30
  • 10:00
  • 10:30
  • 11:00
  • 11:30
  • 12:00
  • 12:30
  • 13:00
  • 13:30
  • 14:00
  • 14:30
  • 15:00
  • 15:30
  • 16:00
  • 16:30
  • 17:00
RØD
  • Ankomst & registrering
    8.30
  • Velkomst v. konferencier
    Carsten Rose, Dansk Erhverv
    9.00
  • Fra frygt for forandring til mod på at disrupte
    KEYNOTE: Jakob Neua, Estaldo & Payam Peters, Autoriseret Psykolog
    9.15
  • Pause
    10.00
  • Oplæg
    Kenneth Holm Nørgaard, Head of Salling eCommerce and Digital
    10.20
  • Pause
    10.50
  • Pause
    11.40
  • Keys to success in digital transformation
    KEYNOTE: Glen Leakey, tidl. Digital Transformation Director, Dyson
    12.00
  • Pause
    12.30
  • Oplæg
    BigCommerce
    12.50
  • Pause
    13.20
  • Oplæg
    Kasper Madsen, Head of AI and Advanced Analytics, Jysk
    13.40
  • Pause
    14.10
  • Fælles TEMPO – Evidensbaseret performance og trivsel
    KEYNOTE: Rene Oehlenschlæger, Forfatter & ekspert i positiv psykologi
    14.30
  • Networking, chill & bobler
    15.15
GRØN
  • Pause
    10.00
  • Sådan hjælper Alfa Laval sine partnere online: En skalerbar B2B-webshop bygget med Shopify
    Jens Sønnichsen, Marketing Manager, Alfa Laval
    10.20
  • Pause
    10.50
  • Pause
    11.40
  • Kundeloyalitet i højsædet: Et indblik i BESTSELLERs implementering og brug af Voyado
    Svend Mikael Hansen, Senior product owner, BESTSELLER
    12.00
  • Pause
    12.30
  • Oplæg
    Anna S. Abild, Global Digital Marketing Strategist, BioMar
    12.50
  • Pause
    13.20
  • MACH to the future
    Chris Eatherton, Head of digital marketing, AlixPartners
    13.40
  • Pause
    14.10
  • Networking, chill & bobler
    15.15
LILLA
  • Pause
    10.00
  • Pause
    10.50
  • Marketing automation med effekt
    Kenni Dalby, Director of Demand Generation, Demant
    11.10
  • Pause
    11.40
  • Sport som strategi: Sådan fastholder man kunder i hård konkurrence
    Thomas Kristensen, Kommentator & Vært, TV 2 Sport
    12.00
  • Pause
    12.30
  • Fra klik til butik: Sådan personaliserer Skoringen hele kunderejsen med en CDP
    Ulrik Egede Christensen, Digital Chef, Skoringen
    12.50
  • Pause
    13.20
  • 7 flows hæver Trendhims email automation-omsætning fra 32% til 54%.
    Kenneth Rohr Dahl, CRM Manager, Trendhim
    13.40
  • Pause
    14.10
  • Networking, chill & bobler
    15.15
BLÅ
  • Pause
    10.00
  • Oplæg
    Lobster
    10.20
  • Pause
    10.50
  • Harmoni i Kaos - Den stille magt af gode data, også i det Digital Produkt Pas (DPP)
    Claus Agerschou, Solution Engineer, Struct
    11.10
  • Pause
    11.40
  • Data der driver detail: værdi i hele kæden
    Louise Lund, Industry Engagement Consultant, GS1
    12.00
  • Pause
    12.30
  • Oplæg
    BluestonePIM
    12.50
  • Pause
    13.20
  • Oplæg
    Lisbet Ritter, Tidligere E-Commerce Director, Ilva
    13.40
  • Pause
    14.10
  • Networking, chill & bobler
    15.15
ORANGE
  • Pause
    10.00
  • Fra papirlogik til digital effektivitet med AI
    Casper Larsen, Principal Consultant - Data and Ai, Novicell
    10.20
  • Pause
    10.50
  • Fischer Group's digitale transformation med fokus på leadgenerering
    Stine Ekkenberg Østerby, Group Head of Marketing, Fischer Group
    11.10
  • Pause
    11.40
  • Pause
    12.30
  • Pause
    13.20
  • Oplæg
    Relewise
    13.40
  • Pause
    14.10
  • Networking, chill & bobler
    15.15

De 5 scener

Rød scene: Hovedscenen

Rød Scene er konferencens hovedscene og det største samlingspunkt på dagen. Her præsenteres de vigtigste trends og perspektiver på den digitale udvikling, og det er også her, du kan opleve vores keynote speakers – førende eksperter og ledere, der deler deres erfaringer og indsigt i, hvordan teknologi, strategi og innovation skaber forretningsmæssig succes.

Forvent inspirerende talks, dybdegående cases og konkrete eksempler fra virksomheder, der har gennemgået digital transformation og opnået markante resultater. Uanset om du søger strategisk inspiration eller konkrete takeaways, er Rød Scene stedet, hvor du får de store perspektiver. 

Grøn scene: Strategi & vækst

Grøn Scene er konferencens næststørste scene og stedet, hvor strategi og vækst bliver gjort konkret. Her handler det ikke kun om de store digitale tendenser, men om hvordan de omsættes til handling i hverdagen. Du får indsigt i, hvordan virksomheder arbejder strategisk med teknologi, forretningsudvikling og digitale løsninger for at skabe vækst og konkurrencemæssige fordele.

På scenen møder du eksperter og branchefolk, der deler deres erfaringer – både de succesfulde og de udfordrende. Du får konkrete eksempler på, hvordan virksomheder har optimeret deres processer, skaleret deres forretning og drevet digital transformation. 

Uanset om du arbejder med strategi, ledelse eller digital forretningsudvikling, giver Grøn Scene dig inspiration og brugbare værktøjer til at styrke din egen virksomhed.

Lilla scene: CRM & Martech

På Lilla Scene kan du opleve erfarne brancheeksperter inden for CRM og Martech, som deler indsigter og best practices. Med mange års erfaring i at arbejde med kunderelationer, salgsoptimering og marketingautomatisering giver de dig konkrete værktøjer til at styrke din forretning.

Gennem praksisnære eksempler og strategiske indsigter viser talerne, hvordan du kan udnytte CRM og Martech til at skabe stærkere kunderelationer, optimere din salgsindsats og arbejde mere datadrevet.

Hør fra specialister, der har hjulpet virksomheder med at omsætte data til handling, forbedre kundeengagementet og skabe vækst gennem smarte løsninger. 

Orange scene: Creative & Performance

Dette spor fokuserer på, hvordan digital marketing kan forenes med kreativitet og performance for at skabe kampagner, der både engagerer og leverer målbare resultater.

For at lykkes i den digitale verden skal kampagner ikke kun være kreative – de skal også være strategisk funderede og datadrevne. Her får du indsigt i, hvordan stærkt indhold, præcisionsmålrettet annoncering og optimering på tværs af kanaler kan løfte din marketingindsats.

Gennem konkrete cases og erfarne eksperter vil du få viden indefor de nyeste trends, digital strategi, annoncering og performance marketing.

Blå scene: Data Governance

På Data Governance-scenen stiller vi skarpt på, hvordan struktureret datahåndtering kan styrke din forretning. Effektiv brug af data handler ikke kun om teknologi – det er en strategisk disciplin, der skaber sammenhæng mellem forretningsmål, processer og digitale løsninger.

Her får du konkrete indsigter i, hvordan virksomheder arbejder med datakvalitet, automatisering og digital struktur for at optimere deres processer og skabe en bedre kundeoplevelse. Gennem cases og ekspertoplæg får du inspiration til, hvordan du kan gøre data til en aktiv driver for vækst i din virksomhed.

Rød Scene
Ellipse 136
Lilla Scene Elipse
Orange Scene
Ellipse 135