uffe_lyngaa

Vil du veksle dit content til kunder?

(1. maj salen)

Mange B2B-virksomheder skifter i disse år marketingfokus – fra at tale om egne produkters fortræffeligheder til at tale om temaer, som deres kunder er interesseret i. Inbound marketing har for alvor fået tag i danske B2B-virksomheder, som producerer artikler, white papers, e-bøger, blog-indlæg, guider, tutorials og video som aldrig før. Men de færreste virksomheder har lavet en ordentlig content-strategi. Ifølge en 2017-undersøgelse foretaget af Brandmovers og Dansk Markedsføring er det blot 25 pct. af danske virksomheder, som har en strategi for deres content marketing-indsats. Og det er nok en fejl, hvis man gerne vil se resultater.

Uffe Lyngaae fra PR-bureauet Publico gør dig klogere på, hvordan du arbejder effektivt med Inbound Marketing for BtB. Oplægget kommer blandt andet ind på personas, sweet spots, redaktionelle mission statements, kernefortælling, købsrejsen og marketing-tragten.

Uffe Lyngaae

CEO

Publico

Uffe er stifter og ejer af PR- og kommunikationsbureauet Publico og har derigennem opbygget 15 års erfaring fra hundredvis af strategiske, taktiske og operationelle kommunikationsopgaver for private og offentlige virksomheder.

Uffe fungerer i dag som strategisk presse- og kommunikationsrådgiver for direktionen hos en række kunder og deltager ofte som overordnet projektansvarlig på store kampagner.

Tilbage til oversigten