Optimering af den digitale kunderejse i JYSK

Sarah Melgaard Johansen

Sarah Meldgaard Johansen
Hør Sarah Melgaard Johansens speak: Langelinie Aarhus

 

Sarah Meldgaard Johansen og Casper Tofte deler oplægget om hvordan JYSK Nordic som international Retail virksomhed gennem årene har øget deres fokus på e-handel, og hvordan er E-business blevet en grundsten i virksomhedens strateg.JYSK Nordic opererer i 20 europæiske lande og håndterer en høj kompleksitet i optimering af brugeroplevelsen. Udfordringerne er mange og kravene til optimering af den digitale platform er høje. De kommer ind på:

  • Bruger- og A/B test som værktøj til at forstå kunderejsen
  • Data trumfer holdninger: Den datadrevne tilgang i JYSK E-business
  • Balancen mellem globalisering og lokalisering/specialister versus generalister

Sarah deler oplægget med Casper Tofte, User Experience Specialist hos JYSK

Om Sarah Melgaard Johansen

E-commerce Sales Manager

JYSK

Sarah Melgaard Johansen er E-commerce Sales Manager, JYSK Nordic arbejder benhårdt på at skabe online vækst gennem kundefokuserede aktiviteter på tværs af 20 europæiske lande. Hendes kommercielle, omkostningsbevidste løsninger sætter kunden i centrum og sikrer den størst mulige effekt på bundlinjen.
Hun har 7 års erfaring med at optimere salg på både on- og offline kanaler i et internationalt B2C regi, og med en uddannelse i international virksomhedsledelse og markedsføring har hun den perfekte baggrund for tværkulturelt virksomhedssamarbejde og markedsføring.

Tilbage til oversigten