Kampen om de unge

Pernille Jacobsen

Pernille Jacobsen
Hør Pernille Jacobsens speak: Langelinie – 13. juni 2019 Aarhus – 26. juni 2019

Hvordan kan du gøre dig gældende i kampen om de unge på de sociale medier, når det kommer til annoncering? Med faldende ungdomsårgange og et utal af digitale platforme kan det være en udfordring at få sammensat et optimalt digitalt setup, som både performer og ikke slår bunden ud af dit markedsføringsbudget. Med udgangspunkt i specifikke cases vil Pernille gennemgå de forskellige platforme, som du med fordel kan drage ind i dit kampagnesetup. Du får også viden om hvordan og hvornår, du skal bruge dem i kampagneforløbet.

Indlægget vil være meget hands on, og du vil få en masse fif, du selv kan implementere. Uanset hvordan du er interesseret i Generation Z (født fra 1995-2015) som målgruppe, vil du få konkret viden, om hvordan du bedst når dem.

Om Pernille Jacobsen

Online Marketing Konsulent

Novicell

Hos Novicell arbejder Pernille hovedsageligt med de sociale medier og sammenspillet mellem de enkelte platforme. En af hendes spidskompetencer er de unge, fordi hun samarbejder med flere uddannelsesinstitutioner, hvorfor hun har en stor forståelse og indsigt i de forskellige kampagnesetups, man kan vælge at benytte sig af, når det gælder om at markedsføre sig overfor den yngre generation.

Tilbage til oversigten