Simplicitet & adfærdsdesign

Morten Münster

Morten Münster
Hør Morten Münsters speak: Langelinie (slettes) Aarhus – 26. juni 2019

Mon ikke de fleste har hørt om “Jytte fra Marketing”…

I dette indlæg får du Morten Münsters konkrete bud på, hvorfor simplicitet er og bliver en afgørende konkurrencefordel – og hvordan du lykkes med at skabe den.

De fleste organisationer har allerede simplicitet som en strategisk driver, men de færreste kan give et struktureret bud på, hvordan de har tænkt sig at skabe den.  Det vil Morten Münster forsøge sig med.

Han baserer sit bud på 30 års adfærdspsykologi og 10 års konkret arbejde med simplificering i globale virksomheder.

 

 

Om Morten Münster

Adfærdsekspert

Morten Münster er grundlægger af The Nudging company. Her opdyrkede han sammen med en masse dygtige kollegaer adfærdsdesign som felt.

Forfatter til to best-sellere om adfærd: ‘Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter’ og ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’.

Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Tilbage til oversigten