Digital hjælp til fysiske butikker

Morten Møgelmose

Tomme gågader, faldende besøgstal, skuffende regnskaber og butikker i tusindvis, der ser sig nødsaget til at lukke, har været en overskrift i modebranchen den sidste årrække. Det er konsekvensen af et paradigmeskifte, hvor forbrugernes forventninger og krav til den fysiske butik har ændret sig markant.
Morten fortæller i sit oplæg, om hvordan den danske tech-startup Zliide, der ved at samle det bedste fra online og offline i én og samme løsning: Self-checkout, omnichannel og dataanalyser, vil gøre en forskel for den fysiske butik. I dag testes løsningen af de største aktører i markedet. Du kan høre om rejsen fra ideen på et stykke papir og en 4 siders forretningsplan til modent produkt.
På konferencen kan du selv prøve løsningen, for Zliide har naturligvis deres løsning med.

Om Morten Møgelmose

Co-Founder, CEO

Zliide

Morten er CEO og en af de fire stiftere bag Zliide, som har udviklet et system, der gør den fysiske – og førhen analoge tøjbutik – digital.Zliide blev stiftet i 2016 og er et start-up i stor vækst. De har rejst et tocifret millionbeløb af flere omgange og er på nuværende tidspunkt 16 ansatte, og ved at rulle deres løsning ud hos flere store modebutikker og -kæder.

Tilbage til oversigten