Plantebevægelsen - sociale medier som vækststrategi

Michael Pilgaard

Michael Pilgaard
Hør Michael Pilgaards speak: Langelinie – 13. juni 2019 Aarhus – 26. juni 2019

Branding via sociale medier er et vidt begreb. Plantebevægelsen har i flere år været en stor succes, hvor Naturli’ Foods har styret slagets gang med fokus på at engagere og involvere følgerne med fokus på deres mission om at gøre verden grønnere med plantebaserede fødevarer.

I dag har Plantebevægelsen over 100.000 følgere. Hør marketingdirektør Michael Pilgaard fortælle om rejsen til den store succes med at skabe et stærkt community.

 

Om Michael Pilgaard

Marketingdirektør

Naturli’ Foods, del af Dragsbæk A/S

I mere end 8 år har Michael haft marketingansvaret hos Dragsbæk, hvor et stort fokus har været på Naturli’-brandet. Et brand, der virkelig har taget fart henover de seneste år. Aktiviteterne på sociale medier har her været helt centrale for brandets vækst.
Michael er særligt kompetent inden for brandingstrategi på on- og offline platforme, marketing management, grafisk design, web design og sponsorater.
Han har en Bachelor fra Syddansk Universitet og er professionel fotograf i sin fritid

Tilbage til oversigten