Fra vision til virkelighed - digital transformation i Danske Spil

Martin Kronborg

Danske Spil en en af de absolut største annoncører på det danske marked. Men tilgangen til markedsføring og kommunikation har ændret sig radikalt i Brøndby.

Ejerskab af data og teknologi er nu placeret i selve organisationen, hvilket vil sige en total insourcing af et forretningskritisk område.

I fortællingen om Den Digitale Transformation i Danske Spil, vil DU som tilskuer få et indblik i, hvilke strategiske tiltag der har skabt fundamentet for en mere kundehenvendt organisation – på tværs af digitale platforme og medier.

Slutmålet er integreret kommunikation og dermed en bedre kundeoplevelse for slutbrugeren. Rejsen er langt fra slut, den er faktisk kun lige startet – men hjørneflagene er sat og strategien på plads.

Om Martin Kronborg

Head of Digital Marketing

Danske Spil

Martin Kronborg er Head of Digital Marketing i Danske Lotteri Spil med ansvaret for strategisk udvikling og eksekveringen på tværs digitale medier.

Danske Spil er danmarks største spiludbyder, og udlodningsmidlerne fra Danske Lotteri Spil går til en bred vifte af almennyttige formål i Danmark.

Tilbage til oversigten