Hvornår skal du ramme dine kunder digitalt?

Line Vittrup

Som B2B kunde har du i gennemsnit 17% face-to-face tid med dine kunder i løbet af hele deres kunderejse.
Resten af deres rejse – fra anerkendelse af problem og frem til endeligt køb – foretager de deres egen research. 27% af den research foregår online. Men hvornår er de online? Og hvordan fanger du deres opmærksomhed på rette tidspunkt og med det rette indhold?

Om Line Vittrup

Inbound Marketing Konsulent

Novicell Inbound

Line Vittrup er Inbound Marketing Konsulent og arbejder til dagligt med at digitalisere kunderejser for små og store virksomheder. Med udgangspunkt i platforme som HubSpot, ActiveCampaign og Mailchimp hjælper hun kunderne med at få skabt de rette leads og kvalificere dem frem til salg. Omdrejningspunktet for dette er det gode content samt at ramme leads på det rette tidspunkt, med det rette indhold og ikke mindst via de rette kanaler.

Tilbage til oversigten