Den afgørende faktor for din konverteringsfrekvens

Lasse Kjær

Lasse Kjær
Hør Lasse Kjærs speak: Aarhus Islands Brygge

Inden for 10 sekunder skal DuGlemmerDetAldrig.dk overbevise deres besøgende om, at websitet er værd at bruge tid på. 50 % af brugerne er tilmed helt nye besøgende uden historik eller dermed adfærd at målrette indholdet imod. Så kort fortalt skal oplevelsesportalen fange den besøgendes opmærksomhed med de allerførste 2–3 produkter.

Lyder det som en mulig opgave? Det er i hvert fald de færreste i Danmark, der udnytter mulighederne med produkt-rankings optimalt. Lasse Kjær og TrueStory-teamet har dog tilsyneladende knækket koden med en ny Ranking Engine, der har hævet konverteringsraten med ikke mindre end 30 %.

I indlægget præsenterer Lasse, hvordan deres setup sorterer produktlister løbende og dynamisk – ud fra en score på baggrund af bl.a. konverteringsfrekvens, booking tilgængelighed, kundebedømmelser. Lyt med og få inspiration til, hvordan du hæver konverteringsraten på din webshop.

Om Lasse Kjær

CEO

TrueStory / DuGlemmerDetAldrig

Lasse Kjær er direktør i den nordiske oplevelsesvirksomhed TrueStory.

DuGlemmerDetAldrig er det danske flagskib herunder og en af landets største oplevelsesportaler, hvor du kan booke oplevelser til dig selv eller købe som gave.

TrueStory’s mål er at tilbyde deres kunder nem, sikker og hurtig adgang til de bedste oplevelser.

Tilbage til oversigten