SKJORTEKRIGER: Fra Deloitte til digital skjorteiværksætter

Joachim Latocha

Joachim Latocha

I en verden, hvor modevirksomheder kæmper med at balance offline og online og samtidig har skabt en model, der konstant har fokus på næste sæsons trends, tilbyder BARONS et radikalt og simpelt alternativ.

BARONS har en mission om at simplificere den travle forretningsmands liv. Det handler om tid – ikke om skjorter. I stedet for at jagte den næste trend, er fokus på at raffinerer hver eneste detalje på den klassiske skjorte og samtidig skabe det første danske skjortebrand, der kan udfordre de bedste i verden.

Hør Joachim fortælle, om hvordan ideen til BARONS opstod i et højhastighedstog i Shanghai, om den svære opstart, om kernen i forretningsmodellen, om den svære beslutning at deltage i Løvens Hule samt om virksomhedens fremadrettede rejse.

Om Joachim Latocha

Stifter og CEO

Barons

Joachim er CEO og grundlægger af BARONS, Danmarks digitale skjortebrand målrettet den hardcore skjortekriger. BARONS blev stiftet i 2014 og gik ”live” i 2016 og er på få år blevet Danmarks ambitiøse modsvar på de konservative giganter i skjortebranchen.

Joachim startede sin karriere hos Deloitte, hvor han som M&A rådgiver rådgav ejere og købere i forbindelse med køb og salg af virksomheder. Han er uddannet Cand.Merc fra CBS.

Tilbage til oversigten