Grundfos og den digitale kunderejse

Mads Pedersen

Mads Pedersen
Hør Mads Pedersens speak: Aarhus

Grundfos’ digitale prioriteringer tager udgangspunkt i kundernes behov og deres ”jobs-to-be-done”. Grundfos investerer massivt i at skabe direkte og relevante relationer med kunderne, og det sker via en fuldt integreret kunderejse på tværs af digitale platforme og værktøjer.

Kundeoplevelserne er baseret på data for at skabe både automatiserede og personaliserede flows – og leveres gennem en række projekter indenfor marketing automation, UX, MyGrundfos (self-service oplevelser bag login), produktkonfiguratorer og ny ehandelsplatform.

I indlægget kan du høre Mads Pedersen fortælle hvordan Grundfos arbejder med kundefokus i alle digitale oplevelser, om de centrale projekter på virksomhedens Customer Roadmap og hvordan digital talentudvikling spiller en central rolle hos pumpegiganten.

Om Mads Pedersen

Group Senior Manager

Grundfos

Mads Pedersen er ansvarlig for Digital Media Center of Excellence, der leverer teknologi, processer og kompetencer til hele den globale organisation. Mads har 10 års erfaring i koncernen – og har en finger med i spillet omkring alle aspekter af den digitale kundeoplevelse hos Grundfos.

Tilbage til oversigten