Mød partnerne

På Forretning Online Konferencen kan du møde vores gode partnere på deres stande på dagen og få mere værdifuld viden med hjem. Partnerne vil også meget gerne tage et personligt 1-1 møde med dig og tale om udviklingsmulighederne i netop din virksomhed.
Du booker møder med partnerne ved at klikke på tilmeld knappen (sender en mail til Julie Østergaard, Event Manager).
Du vælger selv tid og sted, så det passer godt ind i dit program, så sørger vi for kaffen.

Get an answer to the following questions:

  • How can you be relevant for your customers on every channel, at any time? Is applying personalization the solution, or is that just a hype/buzzword used by modern marketers?
  • Do you personalize every stage of your customers’ journey to create a unique website experience? Why or why not?
  • What is advantage of a CDP compared to marketing automation?

Om Datatrics

Datatrics is a Customer Data Platform for marketers to create personalized customer journeys and increase online conversions. The platform collects data from all your internal and external data sources to create 360°customer profiles. Based on those profiles, each unique visitor can be targeted with relevant content on every touchpoint along their customer journey which increases your conversion.

Det kan du få svar på hos DIBS

  • Hvilken betalingsløsning passer til min webshop?
  • Hvordan undgår jeg, at mine kunder afbryder et køb i min webshop?
  • Hvilke betalingsmetoder skal jeg have i min webshop?

Om DIBS

DIBS har over 20 års erfaring med online betalinger. Vi tilbyder enkle og sikre betalingsløsninger til webshops i hele Norden. Vi benytter den nyeste teknologi, der giver vores kunders kunder en god købsoplevelse, der er med til at øge konverteringen i deres webshops.

Det kan du få svar på hos Dynamicweb

  • Hvordan spiller Dynamicweb sammen med mine eksisterende IT-systemer?
  • Hvorfor er det en fordel at samle alle mine data i én platform?
  • Hvordan leverer jeg effektive kundeoplevelser på tværs af digitale kanaler ved brug af Dynamicweb All-in-One?

Om Dynamicweb

Dynamicweb All-in-One gør det let at optimere din digitale forretning. Platformen samler dine digitale værktøjer og data i én løsning, der nemt integreres til dit ERP-system. Alt du behøver for at levere effektive kundeoplevelser på tværs af digitale kanaler får du i Dynamicwebs integreret platformsløsning.

Det kan du få svar på hos FDIH

  • Er du e-handler eller ansat i en virksomhed, der driver e-handel, og har du brug for juridisk sparring indenfor persondataforordningen, returvarer, prismarkedsføring, handelsbetingelser mv.?
  • Er du e-handler eller ansat i en virksomhed, der driver e-handel som overvejer at etablere sig i udlandet?
  • Er du e-handler eller på anden måde involveret i tilstedeværelse online, og har du brug for at netværke med andre dygtige og kompetente personer fra branchen?

Om FDIH

Foreningen for Dansk Internet Handel styrker dansk e-handel.

FDIH er e-handlernes fællesskab og katalysator for digital handel på alle platforme. FDIH er drevet af medlemmernes behov for viden og netværk med andre e-handlere og eksperter, samt arbejdet for bedst mulige vilkår for dansk e-handel. FDIH repræsenterer flere end 850 medlemmer.

Se mere på fdih.dk

Det kan du få svar på hos helphouse:

  • Hvordan automatiserer vi vores kundeservice, uden at gå på kompromis med kvaliteten?
  • Hvordan yder vi den bedste kundeservice uden at omkostningerne vælter os?
  • Hvordan kan jeg tjene penge på min kundeservice?

Om helphouse

Hos helphouse.io er vi eksperter i god kundeservice. Vi har hjulpet de største brands i norden med effektivisering af deres kundeservice, ved at implementere og udvikle optimerede løsninger til Zendesk, som kan mærkes på bundlinjen.
Vi har et stærkt partnerskab med Zendesk og har som de eneste i skandinavien status som Premier Solution Provider hos Zendesk

Det kan du få svar på hos med Litium

  • Hør mere om hvordan Litium kan optimere B2B virksomheders digital tilstedeværelse
  • Hør hvordan både B2B & B2C virksomheder med en PIM løsning kan optimere den digitale tilstedeværelse
  • Litium’s integrerede WEB/E-handels platform med en stærk StoreFront giver effektive og billigere E-handels projekter.

Om LItium

Litium er en Cloud-baseret e-handels platform der optimerer online salget for store og mellemstore virksomheder indenfor B2B & B2C. Det er en skalerbar platform med en fleksibel Storefront templates der kan bruges out-of-the-box eller som fundament til den endelige løsning, specielt egnet til virksomheder indenfor Retail, E-tail og B2B.

Det kan du få svar på hos Novicell

  • Understøtter jeres kunderejse den overordnede forretningsstrategi? Gør jeres digitale platforme?
  • Har I den optimale marketing- og kanalstrategi ift. annoncering, SEO og Inbound marketing?
  • Udnytter I data til at optimere digitale indsatser og virksomheden som helhed?

Om Novicell

Novicell er en international, digital konsulentvirksomhed med 7 afdelinger på tværs af Danmark, Spanien, Norge og England. Vi leverer solide digitale løsninger – baseret på solid erfaring og fakta.

Vores team af 250 konsulenter, strateger, udviklere, designere og marketingeksperter hjælper dig med at træffe de rigtige valg til din virksomhed. Baseret på vores tekniske viden og vores kompetencer inden for den digitale transformation hjælper vi førende organisationer og de største danske retailere med at frigøre deres digitale potentiale.

Se mere på novicell.dk

Det kan du få svar på hos Perfion

  • Hvordan du kan håndtere alle produktdata: tekst, billeder, video, lyd osv.
  • Hvordan du kan publicere og vedligeholde produktdata på tværs af alle kanaler samtidig – fra website over e-commerce til printmaterialer.
  • Hvordan du kan integrere produktinformationsstyring med dit eksisterende IT-landskab, både e-commerce-platforme og alle standard ERP-systemer.

Om Perfion

Perfion er et 100% standardsystem til Product Information Management:

Håndtering af produktdata kan være en udfordring. Tjek, om du kan svare ja eller nej til disse udsagn og spørgsmål:

  • Dine produktvarianter er specielle og kræver særlige beskrivelser. Opgaven med at holde produktinformationer og marketingbeskrivelser opdaterede mangedobles med antallet af produkter, varianter, medier, sprog på mange kanaler.
  • Hvordan håndterer du tekniske data, specifikationer, billeder og dataark til mange forskellige produkter og varianter? Er oplysningerne lagret og opdateret på ét sted, som er let tilgængeligt, når du opdaterer dine kataloger eller dit websted?
  • Vedligeholder du næsten identiske data på tværs af mange forskellige produktvarianter ved at “copy-paste” fra ét dataark til et andet i Word eller InDesign?
  • Er det let for dig at udarbejde priser og prislister til forskellige markeder, hvor sortimenter varierer, angive reservedele til bestemte produkter eller oprette sammenligningstabeller, der gør det let for kunderne at vælge det rigtige produkt?
  • Står du over for et stigende antal markeder og sprog, der skal understøttes, efterfulgt af behovet for et nærmere samarbejde med oversættelsesvirksomheder?
  • Kan du håndtere flere sæsoner og kortere produktlevetid, samtidig med at produktinformationen er opdateret? Er produktdata synkroniseret, når hver funktionsenhed får kortere tid til at gennemføre sine opgaver under en produktfrigivelsescyklus?

Hvis du kan genkende én eller flere af ovenstående udfordringer, så få en snak med Henrik Bloch fra Perfion på Forretning Online Konferencen 2019.

Det kan du få svar på hos Raptor

  • Hvordan kan personalisering øge din Customer Lifetime Value?
  • Hvordan driver man salg og trafik fra online til fysiske butikker?
  • Hvorfor bør du personalisere dit Google Shopping feed?

Om Raptor

Raptor bidrager med højt personaliseret indhold og anbefalinger på tværs af brancher, til mange større virksomheder, på et globalt plan. Raptor platformen tilgodeser de komplekse forretningsmæssige behov den enkelte kunde opererer under og tilbyder en masse konfigurationer, der sikrer bedre anbefalinger og heraf højere ROI end andre ”box” løsninger i markedet.

Det kan du få svar på hos Siteimprove

  • Op til 20% af befolkningen kan opleve problemer på dit website, har du råd til at gå glip af deres købekraft?
  • Nysgerrig efter at vide hvordan dit website performer på tilgængelighed? Og hvordan dette også påvirker din SEO?
  • Vær opmærksom på gældende tilgængelighedsstandarder/love på udenlandske markeder – kom forbi og hør hvordan du undgår bøder.

Om Siteimprove

Siteimprove tilbyder verdens mest omfattende cloud-baserede Digital Presence Optimization-software (DPO). Siteimprove Intelligence Platformen giver værdifuld indsigt, der giver dig og dit team mulighed for at skabe højere kvalitet, generere bedre trafik, måle digital ydeevne og arbejde for overholdelse af lovgivningen – alt fra ét sted.

Læs mere på www.siteimprove.com/da-dk

Det kan du få svar på hos Struct

  • Hvordan forbedrer vi ”Time to market” i forbindelse med produktlanceringer?
  • Hvor nemt er det at arbejde med StructPIM selv med store og komplekse datamængder?
  • Hvor hurtigt kan et PIMprojekt gennemføres?

Om Struct

Tag fuld kontrol over dine produktinformationer

Engagér dine kunder ved at levere de rigtige produktoplysninger på det rigtige tidspunkt. StructPIM giver dig fuld kontrol over dine produkter og deres præsentation, på tværs af alle kanaler. Fx e-handel, trykte kataloger, fysiske butikker, forhandlere eller markedspladser som Google Shopping og Amazon.

 

Det kan du få svar på hos Swedbank

  • Om Dankort er billigere end Visa/Mastercard?
  • Er der nogen fordeler eller ulemper med Dankort eller Visa/Mastercard?
  • Hvilke betalingsmåder er bedst for din forretning og for dine kunder?

Om Swedbank

Spar tid og penge på kortbetalinger med en af Europas største indløser af Visa og Mastercard

  • Personlig Service
  • Attraktive serviceafgifter
  • Ingen månedsafgift
    • Du får dine penge efter to bankdage
    • Du får hele beløbet uden fradrag af gebyr – nemt at afstemme!
    • Høj tilgængelighed til vores kundecenter i København

Tealium’s Universal Data Hub enables organisations to leverage real-time data to create richer, more personalised digital experiences across every channel. More than 800 organizations worldwide trust Tealium to eliminate data silos and build a unified, actionable customer profile.

  • Are you considering data collection products to underpin your martech stack?
  • Is your data in a mess or in silos you cannot reach?
  • Are you struggling to maintain a consistent customer view across a myriad of data sources?

Om Tealium

Tealium revolutionises today’s digital businesses with a universal approach to customer data orchestration – spanning web, mobile, offline, and IoT devices. With the power to unify customer data into a single source of truth, Tealium offers a turnkey integration ecosystem supporting over 1,000 client-side and server-side vendors and technologies. The Tealium Universal Data Hub encompasses tag management, API hub, customer data platform, and data management solutions that enable organisations to leverage real-time data to create richer, more personalised digital experiences across every team, technology, and customer touchpoint. More than 800 businesses worldwide trust Tealium to power their customer data strategies. For more information, visit www.tealium.com/gb

Det kan du få svar på hos Ucommerce

  • Føler du dig “låst” i din nuværende webshop?
  • Vil du gerne kunne bygge en historie op om jeres brand
  • Føler du, at I betaler for meget og får for lidt ud af jeres nuværende webshop-løsning?

Om Ucommerce

Ucommerce tilbyder en Content & Commerce platform, hvor hele ideen er, at du kan bygge din webshop op, nøjagtig som du ønsker den – og kan bygge jeres helt egen brandoplevelse til jeres kunder ved at bruge alle de muligheder, som findes i CMS’et.
Med Uccelerate får du en fuldt skalerbar og top moderne webshop, baseret på Umbraco, hvor brugervenligheden er i top, og prisen er i bund. Sammen med Ucommerces enterprise commerce funktionalitet har du alt, hvad du skal bruge for at drive salget af jeres brand online.

Det kan du få svar på hos umbraco

  • Hvordan kan jeg være sikker på, at Umbraco er det rigtige CMS for mig?
  • Hvem kan hjælpe mig med at lave en hjemmeside der passer til mine specifikke behov?
  • Hvilket produkt skal jeg bruge, hvis jeg gerne undgå at bruge for meget tid på opsætning og sikre at min hjemmeside altid er opdateret og sikker?

Om umbraco

Du smiler. Udvikleren smiler. Redaktøren smiler. ENDELIG har I fået et CMS og en hjemmeside som virker og som er nem at redigerer, opdaterer og skræddersy. Endelig har I fået et digitalt værktøj, som i bund og grund “bare” gør jeres daglige opgaver simplere og mere intuitive.

 

 

 

Det kan du få svar på hos Upodi

  • Har du i dag en effektiv abonnementshåndtering?
  • Kan du skalere din forretning fra 0 til 5.000 til 50.000 faste betalinger om måneden?
  • Har du komplet indsigt i dit kundetag (churn), månedsomsætning (MRR) og livstidsværdi (LTV)?

Om Upodi

Den moderne e-handelsvirksomhed har fokus på den digitale brugeroplevelse og fastholdelse af kunden. Abonnement er det tids mest oplagte værktøj for alle e-retailere. Upodi hjælper online virksomheder som Goodiebox og HappyHello med effektiv håndtering af gentagne betalinger, automation af abonnementsprocessen, fastholdelse af kunder og dynamisk rapportering af en skiftende forretning.

Det kan du få svar på hos Valitor

  • Crossborder: Hvilke lokale betalingsmetoder skal vi integrere i vores udenlandske webshops for at sikre den højest mulige konvertering og mindre tab af kunder ved checkout?
  • Backoffice integration med økonomisystem: Hvad kan vi gøre for at optimere og automatisere vores rapportering og afstemning af vores betalinger i vores økonomisystem på tværs af landegrænser?
  • ”Betalings Omnichannel” – Fysiske og online betalinger i ind- og udland samlet ét sted: Hvordan kan vi konsolidere alle online- og offline betalinger med Valitors Omnichannel og spare tid?

Om Valitor

Valitor (tidligere AltaPay) er en international udbyder af betalingsløsninger, som samler mange typer betalinger på én simpel platform. Det fjerner særligt en hovedpine hos multinationale webshops og selskaber, der er afhængige af at kunne gennemføre betalinger i mange lande.

Valitor blev grundlagt i Island i 1983, opererer i hele Europa og er særlig stærkt repræsenteret inden for detailbranchen i Island, Storbritannien, Irland og Norden. Som en af de eneste virksomheder tilbyder Valitor komplette løsninger bestående af både indløsnings- og gatewaytjenester, automatisk rapportering og afstemning på tværs af online/fysiske forretninger og landegrænser.

Læs mere på www.valitor.com