Mød partnerne

På Forretning Online konferencen kan du mødes med alle partnerne i et personligt 1-1 møde og tale om udviklingsmulighederne i netop din virksomhed. Eller du kan besøge partnerne på deres stande på dagen. På den måde får du endnu mere værdifuld viden med hjem.

Du booker møder med partnerne ved at klikke på tilmeld knappen (sender en mail til Julie Østergaard, Event Manager).
Du vælger selv tid og sted, så det passer godt ind i dit program.

  • Crossborder: Hvilke betalingsmetoder skal vi integrere i vores udenlandske webshops for at sikre den højest mulige konvertering og mindre tab af kunder ved checkout?
  • Backoffice integration med økonomisystem: Hvad kan vi gøre for at optimere og automatisere vores rapportering og afstemning af vores betalinger i vores økonomisystem på tværs af landegrænser?
  • ”Betalings Omnichannel” – Fysiske og online betalinger i ind- og udland samlet ét sted: Hvordan kan vi konsolidere alle online- og offline betalinger med AltaPays Omnichannel og spare tid?

 

Om Altapay

AltaPay hjælper danske og udenlandske brands med online betalinger og fysiske POS betalinger i butikken indenfor bl.a. Mad, Tøj, Sko, Møbler & indretning, Elektronik, Skønhed.
Vi skræddersyr e-handels- og omni channel-løsninger som gør kundeoplevelsen og rapportering simplere på tværs af salgskanaler og landegrænser.

Læs mere på  altapay.com

Det kan du få svar på i et 1-1 møde med DIBS

  • Hvordan undgår jeg afbrudte køb i min webshop?
  • Hvordan optimerer jeg købsflowet?
  • Hvilke betalingsmuligheder skal jeg tilbyde mine kunder?

Om DIBS

I DIBS er vi eksperter i online betalinger og e-handel. Vi hjælper hver dag over 15.000 webshops med at modtage betalinger på nettet og give deres kunder en god købsoplevelse. Få i øvrigt vores årlige rapport om dansk e-handel og nye tendenser til Forretning Online.

Se mere på dibs.dk

Alle digitale filer lige ved hånden. Tag kontrollen over jeres brand.

  • Hvordan du undgår, at kollegaer finder forældede marketingmaterialer og kommer til at bruge det eksternt. Hør, hvordan du kan gøre det nemt at søge, dele og genbruge alle digitale filer og sikre, at der kun findes én version af hver fil.
  • Hvordan du får dit brand hurtigere på markedet fra én central kilde. Få kontrol over hvor og hvordan dit brand er synligt.
  • Hvordan du kan understøtte den digitale brugeroplevelse ved at levere de rigtige billeder og videoer i de rigtige formater til de rette personer.

Om Digizuite

Digizuite er et softwarefirma, der udvikler Digital Asset Management (DAM) løsninger til hurtig søgning og distribution af digitale filer. Digizuite™ DAM gør det nemt at samarbejde digitalt på tværs af digitale kanaler, afdelinger og lande via automatiserede processer. Vi hjælper kunder med at sikre, at kun de rigtige brugere kan få adgang til bestemte digitale filer. Over 500.000 brugere benytter vores software som den centrale rygrad i virksomhedens digitale strategi og transformation.

Se mere på https://www.digizuite.com/

Det kan du få svar på i et 1-1 møde med FDIH

  • Er du e-handler eller ansat i en virksomhed, der driver e-handel, og har du brug for juridisk sparring indenfor persondataforordningen, returvarer, prismarkedsføring, handelsbetingelser mv.?
  • Er du e-handler eller ansat i en virksomhed, der driver e-handel som overvejer at etablere sig i udlandet?
  • Er du e-handler eller på anden måde involveret i tilstedeværelse online, og har du brug for at netværke med andre dygtige og kompetente personer fra branchen?

Om FDIH

Foreningen for Dansk Internet Handel styrker dansk e-handel.

FDIH er e-handlernes fællesskab og katalysator for digital handel på alle platforme. FDIH er drevet af medlemmernes behov for viden og netværk med andre e-handlere og eksperter, samt arbejdet for bedst mulige vilkår for dansk e-handel. FDIH repræsenterer flere end 850 medlemmer.

Se mere på fdih.dk

Det kan du få svar på i et 1-1 møde med Lead:famly

  • Hvordan kan du selv selv bruge gamification til at opnå dine marketingmål?
  • Hvordan kan gamification bringe dig tættere på dine kunder?
  • Bliv klogere på hvilke spil mekanikker der virker til hvilke målsætninger.

Om Lead:famly

Lead:famly er en danskejet digital aktiveringsplatform hvori kunder som eksempelvis HBO Nordic, ILVA, Santander, Arla, GF Forsikring, Wupti.com m.fl, hver dag selv skaber højt performende aktivieringskampagner. Med gamification som afsæt og en brugervenlig abonnementsbaseret platform som redskab, skaber Lead:famly skarpe betingelser, for at kunderne kan indhente flere kvalitetsleads, aktivere og engagere deres målgrupper og ikke mindst indsamle værdifuld data om målgrupperne. Alt sammen afgørende parametrer i den vigtige loyalitetsskabelse. 

Det kan du få svar på i et 1-1 møde med Novicell

  • Understøtter jeres kunderejse den overordnede forretningsstrategi? Gør jeres digitale platforme?
  • Har I den optimale marketing- og kanalstrategi ift. annoncering, SEO og Inbound marketing?
  • Udnytter I data til at optimere digitale indsatser og virksomheden som helhed?

Om Novicell

Novicell er en international, digital konsulentvirksomhed med 7 afdelinger på tværs af Danmark, Spanien, Norge og England. Vi leverer solide digitale løsninger – baseret på solid erfaring og fakta.

Vores team af 215 konsulenter, strateger, udviklere, designere og marketingeksperter hjælper dig med at træffe de rigtige valg til din virksomhed. Baseret på vores tekniske viden og vores kompetencer inden for den digitale transformation hjælper vi førende organisationer og de største danske retailere med at frigøre deres digitale potentiale.

Se mere på novicell.dk

Dit website er hjertet i din digitale tilstedeværelse. Har du mod på et gratis helbredscheck?

Nysgerrig efter at kende dit websites score i forhold til de andre deltagere? Vi giver dig et helt uforpligtende overblik over, hvor du bør sætte ind både ift. SEO – og måske endnu vigtigere: Har du persondata liggende på dit website?

Om Siteimprove

Siteimprove transformerer, hvordan organisationer styrer og leverer deres digitale tilstedeværelse. Med Siteimprove Intelligence Platform får du et komplet overblik og en dyb indsigt i, hvad der er vigtigst. Du og dit team får derfor rig mulighed for at udfordre og ændre status quo med vished hver dag.

Se mere på siteimprove.com

Det kan du få svar på i et 1-1 møde med Ucommerce

  • Føler du dig “låst” i din nuværende webshop?
  • Vil du gerne kunne bygge en historie op om jeres brand
  • Føler du, at I betaler for meget og får for lidt ud af jeres nuværende webshop-løsning?

Om Ucommerce

Ucommerce tilbyder en Content & Commerce platform, hvor hele ideen er, at du kan bygge din webshop op, nøjagtig som du ønsker den – og kan bygge jeres helt egen brandoplevelse til jeres kunder ved at bruge alle de muligheder, som findes i CMS’et.

Med Uccelerate får du en fuldt skalerbar og top moderne webshop, baseret på Umbraco, hvor brugervenligheden er i top, og prisen er i bund. Sammen med Ucommerces enterprise commerce funktionalitet har du alt, hvad du skal bruge for at drive salget af jeres brand online.

Se mere på ucommerce.com

Det kan du få svar på i et 1-1 møde med Struct

  • Hvordan får du succes med eCommerce baseret på StructPIM?
  • Hvorfor har StructPIM branchens hurtigste workflow.
  • Hvordan er praktikken omkring et implementeringsforløb og hvordan får du en fordel af at bruge Struct både som platform og som partner.

Om Struct

Hos Struct finder du et af branchens bedste PIM systemer. StructPIM er baseret på Umbraco og er samtidigt også det eneste system der er 100% integreret i Umbracos brugerflade.

Structs PIM experter står klar, til at hjælpe jer med at sikre den bedste implementring og rådgivning omkring datastruktur til det projekt i står med.

Se mere på www.struct.dk

Tealium’s Universal Data Hub enables organisations to leverage real-time data to create richer, more personalised digital experiences across every channel. More than 800 organizations worldwide trust Tealium to eliminate data silos and build a unified, actionable customer profile.

  • Are you considering data collection products to underpin your martech stack?
  • Is your data in a mess or in silos you cannot reach?
  • Are you struggling to maintain a consistent customer view across a myriad of data sources?

Om Tealium

Tealium revolutionises today’s digital businesses with a universal approach to managing the ever-increasing flows of customer data – spanning web, mobile, offline and Internet of Things devices. With the power to unify customer data into a single source of truth, combined with a turnkey integration ecosystem supporting more than 1,000 vendors and technologies.

Det kan du få svar på i et 1-1 møde med Unity Studios

  • Hvordan kan du optimere processer, arbejdsgange, uddannelse og kommunikation via AR og VR teknologier?
  • Hvordan kan du med AR og VR tilbyde nye forretningsmodeller og services?
  • Hvordan kommer du bedst i gang med de udnytte AR og VR teknologier til at løfte din  forretning?

Om Unity Studios

Unity Studios er eksperter i udvikling af Virtual Reality, Augmented Reality og Mixed Reality applikationer. Med over 10 års erfaring og referencer som Procter & Gamble, VW, Grundfos, Velux, Mærsk Oil m.fl. tilbyder vi alt fra strategisk rådgivning og sparring, til udvikling, implementering og drift.

Se mere på unity-studios.com